Pages

19 Aralık 2013 Perşembe

2 Nokta Üst Üste Parantez Kapa



Özetle budur :)

 Harf bile olmamalarına rağmen aralarında barındırdıkları anlamlar ile belkide dünyanın en manalı manasız şeyidir. Bana sorarsanız, dünyanın en gereksiz, en yüzeysel, en yapmacık işaretidir. İçinde kesinlikle zerre sevimlilik barındırmayan, tüm negatif enerjinin şirket amblemi gibi bir şey. Gönderenin ruh halini belli eden karşıdakinin ruh haline resmen tecavüz eden şey.

 Ben şahsen nefret ediyorum, katlanamıyorum, tiskiniyorum. Çünkü bazen ruh halini belirtmekten çok iç dünyasındaki düşünceleri dahi 2 işaretin birleşmesi sayesinde karşınızdaki size bunu belli edebiliyor. Şu lanet olası şey bana geldiğinde kendimi uzaklaştırılmış, istenmeyen, siktir git buradan komik değilsin denilen biri gibi hissediyorum. Anlamlarını da say say bitiremezsin. Yüzeyselliğin periyodik tablodaki simgesi gibi. Özet geçtim piçin işaret dili. İstenmiyorsunun resim şekli. Seni kaale almadım, yazdığın afedersin ama zerre mikimde değilin sinopsisi. Kesinlikle rahatsız bir şey. Birincisi böyle bir yüz ifadesi yok. Var desen bile çok sahte. O kadar sahte ki Ajdar'ın müzikleri bile daha orjinal bu işaretimsinin yanında. Bi gidip aynanın karşısında kendinize şu ifade ile gülsenize. Nefret edersiniz kendinizden o anda.

 Pozitif anlamı çok. Gülmek olmadığı kesin ama. Sen istenmiyorsun, beni güldürmüyorsun, koyayım da gülmüş gibi durayım, çok yavşağım, ya tamam yazma bana yeter, içim pörsümüş en fazla bu kadar gülebiliyorum. İrite edici bir şey bu. İrrevisible'da ki tecavüzün smiley versiyonu. Yapmacılığın Oscar simgesi, çirkinliğin abidesi, sahteciliğin kalpazan lideri!  

 Katılmıyorum. Gülmüyorsunuz. Hangisi daha itici? Alınmak yok kızlar ama bu cümleyi çok kuruyorsunuz; ama gerçekten güldüm. Şu :) tarzda gülüyorsanız bence gülmekten istifa edin. Kıdem tazminatınızı alın MSN Smiley Company'den ve bir daha ömür boyu gülmeyin! Erkekler? Abi siz hiç yapmayın bokunu çıkarıyorsunuz.

 Bunu gönderen insanın içinin paslanmış, tozlanmış ya da hiç açılmamış olduğunu iddaa ediyorum. Bak tiskiniyorum, eyvallah, arada kullanabilirsiniz. Ama hepiniz mi Jokersiniz Allah'ına yandıklarım? Ruhunuzun derinlerde boğulduğunuzun eseri bu işaret. Gülemiyorsunuz, çabalıyorsunuz gibi bir hava var. Ikınıyorsunuz da çıkmıyormuş gibi. Azıcık gülün, gülmek ömür uzatır. Egolarının üstünde yaşayan, herkese yapmacıktan gülenleri saymıyorum, onlar gebersin gitsin.

 Gerçekten şu lanet şeyi hiç sevemedim. Zamanında alayımız kullandık bunu. Ama ben meslek edinmedim. Dolaba kaldıralı, kullanmayalı da yıllar oldu. Gerçekten gülmeyi tercih ettim ya da hiç gülmedim. Çünkü bu gülme değil. Sırıtmak? Yüz yüze konuştuğunuz bir kişi, size karşı o şekilde sırıtsa, ay güldü, diye mutlu olur musunuz yoksa siktir bi sıkıntı mı var dersiniz? Lütfen şu lanet şeyi meslek edinmeyin. İçinizin boğukluğunu bize kanıtlamak, yapmacılıkta master belgenizi bize göstermek zorunda değilsiniz.


Gülmek dediğin içten olur, sizin ki dıştan.

0 yorum:

Yorum Gönder