Pages

21 Kasım 2013 Perşembe

Hayalimdeki Kız



Hadi hayalimdeki kızdan bahsedeyim...


 Ben esmer severim. Çikolatanın vücut bulmuş hali çünkü. Şeytanın Avukatında Al Pacino demişti ki; aşk abartıdır, biyokimyasal olarak çok çikolata yersen aynı hissi yaşarsın. Benimki de o maruzattan. Çok fazla bakınca aşık oluyorsun. Dayanamıyorsun, ellemek falan istersen ama yasak, sanat eseri ellenmez dersin ellemezsin.

 Nasıl bir kız ki lan bu? Mesela benimkinin 3 gözü var. Biri sadece bana bakan diğeri ise dünyayı takip eden. Hep hayallerini kuruyorum, gözleri gözlerime değse, o sırada kesin öpüşüyoruzdur, yoksa öyle bir ihtimal yok, kalbim aşırı hızdan şarampole yuvarlanır gibi. Hayalimde hep onu yan masada kesiyorum. Bak hayalimde bile çok uzağım ona, anca yan masadaki abaza gencim. Duyuru yapıyorlar kendisi on board olduğunda, bedava sevap bakmayan salak diye. Yön levhaları, yönlerini şaşırır o sokakta yürürken. Arabalar fazla benzin yakar o karşıdan karşıya geçerken. Ben gene onu köşeden izlerim, yanımda taraftar grubu ile.

 O çok farklı. Nasıl mı? Saçları mesela, bilmiyorum. Hiç aynı renkte olmuyorlar. O yürüdükçe, atletizimci gibi zıplıyor saçları bir sağa bir sola. Bir siyah oluyor, bir karamel oluyor bir kahverengi oluyor saçları, afallıyoruz bakarken, kavgalar çıkıyor hayır o renkti diye. Beline kadar iniyor o saçları. Saçlarındaki patikayı takip edip beline kadar iniş yapılırsa, gözde zedelenme yapabiliyor, bakarken acıtıyor, ah benim olsa diye keşkelereb bağlatıyor. Kendisi Allah'ın özel tasarımı, kadınların s serisi. Vücudu, Japonya'da ki otoyollar gibi pürüzsüz. Keşke kelimesinin, isim hakkına sahip. Ben montunun fermuarı olurum da onun o beni hayallerimde bile görmez.

 İçi de çekirdek gibi. Tadına vardın mı sohbetinin bırakamazsın asla. Sigara gibidir gülüşleri, yaktıkça yakarsın, güldürdükçe güldürmek istersin. Götün çifte mesai yapar espri üretmek için. Mülteci gibi kalırsın onun karizması karşısında, cahil olursun bilgisini anlattıkça, göt olursun yavşamaya çalıştıkça. Kırılmamış antep fıstığı gibidir. Herkese vermez... numarasını. Samimidir, salak yapar seni. Yeteneklidir, her iş gelir elinden, evin hanımı olursun karşısında. Cevabı vardır her sohbete, suskunluğu bilir hiç görmemişse, iyi bir aptaldır sizinle.

 O benim hayallerimin ulaşılmaz noktası, tam dokunacakken annemin uyandırdığıdır. O benim rüyalarımın erotik bölümünün cine5 buzlanmışı. Metin Üstündağ'ın dediği gibi, eşşek sudan gelinceye kadar sevişmek istediğimdir. Tamam sevişmeyelim, Var olsa ya, giden otobüsün camında görsem onu kulaklığında müzik dinlerken o bile yeter bana. Onun gibi birine ulaşamayayım da peşinden koşayım koşu bandı gibi. Varsa yoksa, olmayan taraflarını sosyal medyada pazarcı gibi pazarlayan kızlar var. Gel abiler ablalar, yalnızlıktan geberiyorum, öküz dolu etrafım gel.

 Ben esmer severim. Dışı özel kaplama olarak durduğu için. O tene, sponsorlar dizilecek kadar güzel olduğu için. Ben kalbini sevmem insanın, masada da yemem. Çok kan var onda. Beyin severim ben. Şöyle bir zorladığında fikirler taşacak, düşünceler akacak sağından solundan. Sarıldığında vücuduna sevgi emmiş sünger gibi olacak, bulaşacak her yerine. Nerdeee.


Yaşasan ya keşke, senin varlığın için ben hayal olsam.

0 yorum:

Yorum Gönder